vineri, 2 septembrie 2011

Vreau sa incep o scoala de soferi.Ce trebuie sa fac?Sfaturi de inceput!

In general aceste informatii ti le spune instructorul.Cateodata problema este ca el e foarte ocupat,ti le spune din mare,iar altele ti le spune pe parcurs.

1.Instructorul.
Alege-l cu grija.In sensul ca sa nu regreti dupa.
Nu alege niciodata instructorul in functie de masina pe care vei face scoala.Nu te uita dupa o masina puternica.Recomand masini din clasa de putere 70-95 CP.Cele cu o putere mai mica decat asta(in general dacii 1310),iti vor face probleme in sensul ca vor trage cam din greu,iar cele cu o putere mai mare,sunt mai greu de stapanit.
Daca esti fata,e de preferat sa alegi o femeie instructor.Daca esti baiat,alege un barbat.Dar asta nu e foarte important,e doar o chestie ca femeile le inteleg mai bine pe tinerele soferite(barbatii nu prea au rabdare cu ele),iar barbatii ii incurajeaza si ii invata pe baiati dupa "doar esti barbat!".
Cel mai bine e sa alegi instructorul dupa recomandari.Intreaba in stanga si in dreapta cum s-a comportat instructorul X,Y,Z.

2.Masina de scoala.
Eu am fost pe punctul de a alege dupa asta.Dar faceam o mare greseala.Si asta doar pentru ca acea masina nu imi placea cum arata.Dar repet,faceam o mare greseala.Am ales dupa instructor,si bine am facut.
Asa cum am spus mai sus,incercati sa evitati masinile foarte puternice,si masinile slabe(nu zic ca daca nu ai multi bani,esti predispus sa te duci sa faci scoala la un instructor care cere putin,dar are o masina mai veche).

3.Particular sau Scoala de soferi in toata regula?
Nu e foarte important.Dar..
Avantajele scolii de soferi in toata regula sunt ca ofera reduceri destul de mari pentru elevi si studenti,poti alege din mai multe masini cu care sa faci scoala,iar avantajele particularilor e ca ai mai multe sanse de a face orele de practica,exact atunci cand vrei/ai timp liber.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...