miercuri, 7 septembrie 2011

Considerati ca cele 30 de ore de conducere sunt suficiente?


*  cand am facut eu scoala de soferi,am cautat in disperare articole si informatii,si nu am gasit prea multe din ce-mi trebuia,de aceea am deschis acest site,pentru a va putea ajuta in orice problema; dar sa revin la subiectul acestei paranteze deschise,cam pe toate siteuri-le am gasit intrebarea “Credeti ca sunt de ajuns cele 30 de ore standard,de conducere?”  *

Din prima voi zice ca NU !

Din fericire,eu am avut noroc sa aiba parintii mei masina,sa am posibilitatea sa invat sa conduc prin curtea casei,pe la bunici,sa stau mult pe locul din dreapta etc,astfel incat sa nu ma duc la orele de conducere total fara experienta.Si va pot spune garantat ca cele 30 (+10 suplimentare,de nevoie,pentru ca u am luat din prima permisul) au ajuns la limita.

Atunci ce fac cei care nu au pus mana pe volan in viata lor,sau ce fac fetele (nu pot sa ascund faptul ca in general,fetele invata mai greu soferie-desi exista si exceptii,soferite mai bune decat soferi)?

Citit pe net-unii au ajuns sa faca 60 de ore in total(adica inca 30 suplimentare).Si e normal.30 de ore sunt insuficiente pentru “invatacei”.Inainte de ’89,scoala de soferi se putea face in timpul armetii.Si se faceau 90 de ore de conducere!

In concluzie-nu sunt de ajuns 30 de ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...