vineri, 7 octombrie 2011

Sa iau permisul "curat" sau sa dau "cascaval"?

Asta mi se pare a fi cel mai delicat subiect de discutie.
Din prima voi zice ca nu incurajez sa se dea spaga.Dar asa e in Romania noastra draga,nu poti stopa coruptia,pana si sefii stiu ca examinatorii iau bani de la elevi ca sa treaca,dar nu fac nimic,deoarece si ei iau o parte din acei bani.
Dar! Recomand ca daca esti bine pregatit(intreaba-ti instructorul daca e asa,si zi-i sa-ti zica cu adevarat adevarul,fara suparare),poti lua si fara sa dai nimic.Daca te stii ca faci greseli mari,poti sa dai "cascavalul",dar si asa poti pica(examinatorii,desi daca iau spaga de la tine,iar tu esti foarte prost pregatit pe traseu,tot nu te trec)
Daca doresti sa dai,vorbesti cu instructorul,deoarece el va intermedia banii.

2 comentarii:

  1. La cat sunt de obisnuiti domnii examinatori cu spaga, cred ca daca nu ai "dat", unii te plimba la proba practica pana faci o boacana, numai ca sa te pice. Si oricat de bun esti, la un moment dat tot faci o boacana, ca doar esti incepator.
    Dar cu mediatizarea din ultima vreme, poate nu (mai) sunt chiar toti asa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ursa,perfect adevarat!
    Am trait-o pe pielea mea,m-a frecat destul examinatorul,si am gresit(si culmea,sa ma bag asa cum m-am bagat atunci,n-am facut niciodata-bine,nu a fost numai vina mea,cel caruia nu i-am acordat prioritate a accelerat foarte tare,si nu mai aveam timp sa ma incadrez...).
    Pana si elevii mai experimentati tot ajung sa faca greseli,numeni nu e perfect,si oricand pot aparea situatii neprevazute in trafic...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...