vineri, 7 octombrie 2011

Proba practica - desfasurare & sfaturi ( 2 )

-la inceput te va intreba cateva chestiuni care trebuie sa le faci inainte de a porni de pe loc cu masina:verificarea cauciucurilor,nivelului "lichidelor vitale" ale masinii (uleiul din motor,apei din vasul de expansiune,lichidului de frana),verificarea functionarii faurilor,semnalizarii etc.
ATENTIE! fii atent,inainte de a pleca de pe loc cu masina,sa fie toate portierele inchise.Examinatorii,cateodata,doar apropie portiera,ca sa te verifice daca ai fost atent.Daca nu ai fost,te va "arde" cu punctele de penalizare.
-iti va spune sa pornesti motorul si sa pleci de pe loc,unde iti spune el(daca nu cunoasti orasul,roaga-l sa-ti spuna pe unde sa o iei,deoarece nu stii locatiile).
-pe parcursul problei vei fi pus in situatia ca el sa nu iti spuna unde sa virezi,deoarece tu trebuie sa fii atent(a) la semnul "obligatoriu inainte/stanga/dreapta";de asemenea,te va pune sa faci tot felul de parcari,intoarcerea din 3 miscari,mersul inapoi etc.
-fii atent(a) la acordarile de proritate!Examinatorul te va "arde" la astfel de greseli.
-ai grija sa nu conduci nici prea agresiv(risti sa faci vreun aciident),dar nici prea incet,greoi,poticnit(iti va atrage atentia "nu poti conduce mai cu viata?",sau "ne miscam si noi?").
-proba practica dureaza aproximativ 30-45 minute.
-la final iti va comunica cate puncte de penalizare ai acumulat,si daca esti declarat(a) promovat(a)/nepromovat(a).,si te va pune sa consemnezi acest lucru pe o foaie,apoi sa semnezi.

Mare atentie sa nu faci un accident,sau sa iti calce examinatorul frana!Vei primi automat 21 de puncte de penalizare,si vei pica!De asemenea,nu fi emotiv(a)!Condu de parca l-ai avea pe instructor in dreapta ta!
Mult succes daca urmezi sa dai aceasta proba practica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...